W 2010 roku została wypuszczona specjalna wersja Bugatti Veyron'a 16.4 nazwana Super Sport, której produkcja została ograniczona do 30 egzemplarzy. Zmieniono lekko przednią część samochodu; zastosowano tzw. "facelifting", polegający na kosmetycznym zmienieniu wyglądu reflektorów oraz maski. Prócz tego, zmiany objęły również silnik. Jego moc została zwiększona z 1001 do 1200 KM. We wnętrzu nowego Veyrona wykorzystano w wielu miejscach włókna węglowe, dzięki czemu udało się zmniejszyć masę o 300 kg. Po tych zabiegach i podniesieniu momentu obrotowego do 1500 Nm, inżynierom Bugatti udało się osiągnąć 100 km/h w czasie 2,2 s. Pierwszy Veyron Super Sport został przygotowany do bicia rekordu, osiągnął prędkość 431,072 km/h (267,856 mph). Prędkość ta została wpisana do Księgi Rekordów Guinnessa[10]. Pierwsze pięć samochodów ze specjalnej edycji zostało skonfigurowanych identycznie jak rekordowy egzemplarz Super Sport. Powstały one pod nazwą World Record Edition. W pozostałych autach maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 415 km/h. Super Sport to oficjalnie najszybszy samochód na świecie, produkowany seryjnie. Prowadzony przez chińskiego kierowcę wyścigowego Anthony'ego Liu, Bugatti Veyron GS Vitesse ustanowił rekord świata prędkości produkcyjnego auta z otwartym nadwoziem – 408,84 km/h. Rekordowa prędkość została oficjalnie zatwierdzona przez niemiecką organizację TÜV.